Usein kysyttyä

Miten saan Slice-sovelluksen käyttööni?

Jos et ole vielä Kaakon jäsen, eikä sinulla ole opiskelijakorttia, käy tilaamassa kortti. Kun korttitilaus on hyväksytty, saat tunnukset Slice-sovellusta varten sähköpostiisi. Jos et saa tunnuksia, voit saada ne resetoinnin kautta. Katso ohjeet siihen toisesta kysymyksestä tällä sivulla.

Jos olet jo jäsen ja sinulla on opiskelijakortti, käy päivittämässä jäsentietosi. Tarkista, että tiedoissasi on kasvokuva sekä oikea sähköpostiosoite ja, että jäsenyytesi on voimassa. Saat sen jälkeen tunnukset sovellukseen resetoinnin kautta. Katso ohjeet siihen toisesta kysymyksestä tällä sivulla.

Sovelluksen saat ladattua sovelluskaupasta.

Miten saan resetoitua tunnukseni, jotta pääsen kirjautumaan Slice.fi-sovellukseen?

Voit resetoida tunnuksesi » tästä linkistä.
Toimi sivulla olevien ohjeiden mukaan.

Jos kirjautuminen ei uusilla tunnuksilla onnistu, poista sovellus ja lataa se uudelleen ja kirjaudu vasta sitten.

Onko mahdollista saada opiskelijakortin tarra postilla kotiosoitteeseeni?

On mahdollista. Olethan yhteydessä Kaakon henkilökuntaan.

Onko mahdollista saada tilaamani opiskelijakortti postitse kotiini?

Kyllä on. Saat sähköpostiviestin, kun kortti on noudettavissa oman kampuksesi opiskelijakunnan toimistolta. Vastaa viestiin, että haluaisit kortin postitettavan kotiisi. Ilmoita samassa viestissä myös osoite, johon haluat kortin, jos osoite on eri kuin jäsentiedoissasi oleva. Kortin lähettäminen postitse on opiskelijan vastuulla.

Miten kauan lukuvuositarra on voimassa?

1/202X -tarra on voimassa 31.1.202X saakka.
9/202X -tarra on voimassa 30.9.202X saakka.

Tarvitseeko minun tilata uusi kortti, jos minulla on vanha MAMOKin, Klaanin tai Kaakon kortti?

Ei tarvitse, ellet halua. Huolehdi kuitenkin, että sinulla on aina voimassaoleva tarra kortissasi.